miercuri, 26 martie 2008

But i'm a freak....i'm a weirdow

Am citit pe blogul unei prietene o lista cu ciudateniile ei si m-am gandit sa plagiez putin. Asadar.....here goes:

1. la 21 de ani, inca am un dinte de lapte
2. cand eram mica aveam o mare pasiune in a lovi oamenii cu piciorul in ochi
3. ma fascineaza distrusii
4. vorbesc in somn foarte mult si rad in hohote. daca dorm cu cineva, il/o inclestez si cu mana si cu piciorul si il/o pup pe spate.
5. mi-am cumparat un catelus mic, era cat palma si a inceput sa latre la mine si m-am urcat pe masa si nu l-am mai vrut...
6. uit tot ce mi se zice si tot ce zic. se intampla uneori sa uit despre ce vorbesc in timp ce vorbesc.
7. am tic nervos sa imi misc ritmat maxilarul, inainte imi miscam gusha ca soparlele.
8. de fiecare data cand merg la restaurant scap tacamurile pe jos.
9. ma lovesc la interval de 5 minute de obiectele din jurul meu.
10. cand imi place un tip, ma port urat, cu scarba si indiferenta.
11. o data la cateva zile imi imaginez moartea si inmormantarea si sfarsesc prin a plange.
12. cand merg cu masina numar stalpii de pe marginea drumului sau liniile discontinue. daca pana la primul "obstacol" ajung la un numar multiplu de 5, inseamna ca ma iubeste.
13. daca urc niste scari nu suport sa mai urce cineva in spatele sau in fata mea. ma opresc si astept sa treaca.
14. cand sunt intr-o masa de oameni (mai ales cand ies de la metrou), am puternice instincte criminale si imi imaginez pe cine as alege sa impusc daca as avea o mitraliera. atunci ma binedispun
15. cand eram mica, am petrecut o luna de zile batand in gresie si in pereti, pt ca am visat ca e ascunsa undeva o comoara.
16. cand beau imi place sa ma plimb cu taxi si sa povestesc cu taximetristii.
17. nu urlu niciodata
18. cand plang mi se fac ochii fff albastri, nasul fff rosu si mi se face extrem de frig
19. cand fac dragoste imi vine f tare si ma abtin cu greu sa nu rad
20. ma inveselesc doar muzica trista si filmele triste

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur ca nu sunt singura nebuna!! :))

Semnat: prietena plagiata ;)